Учені б\'ють тривогу: радіація руйнує Арктику, перетворюючи її на "другий Чорнобиль", - подробиці

Опубликованно 17.01.2018 03:40

Учені б\'ють тривогу: радіація руйнує Арктику, перетворюючи її на

Наша планета переживає катастрофічні зміни клімату, з-за чого вчені в процесі своїх досліджень і наукових експедицій приходять до зовсім невтішних висновків.

Нещодавно група у складі американських вчених виявила чергові докази стрімкого зміни клімату в Арктиці, які їх шокували, передає "Диалог.UA".

Дослідники в центрі Північного Льодовитого океану біля Північного полюси виявили, що рівень радію-228 подвоївся за останнє десятиліття. Це говорить про те, що вздовж узбережжя відбуваються масштабні зміни.

Група вчених, яких очолили експерти з WHOI, стверджують, що випадають опади звільняють радій, він виноситься на поверхню і потім йде у відкритий океан.Такі процеси можуть зробити згубний вплив не тільки на рибу і інших морських мешканців, але і серйозно поміняти арктичну екосистему.

За словами вченого Лорена Киппа, зараз концентрації радію-228 у центральному Льодовитому океані значно збільшилися, планету може потрясти страшна природна катастрофа крутіше, ніж трагедія в Чорнобилі.

Раніше вчені назвали приблизну дату падіння на Землю самого небезпечного астероїда, що буде порівняти з вибухом десятки мільйонів бомб.

Також повідомлялося про те, що з 2020 року може настати Льодовиковий період.