Недалеко від Сонця знайшли "другу Землю"

Опубликованно 07.03.2018 01:42

Недалеко від Сонця знайшли

"Друга Земля" знаходиться поруч з тихою і затишною зіркою в 11 світлових роках.

Про це відкриття стало відомо від великої групи астрономів, які проводили дослідження під керівництвом фахівця Ксавьє Бонфилса. Вчений працює в Університеті Гренобля. Експерти шукали планету протягом 12 планет, слідкуючи за червоним карликом, зіркою Ross 128, яка знаходиться в сузір\'ї Діви, повідомляє "Диалог.UA".

Побачити іншу планету вчені змогли завдяки високоточній шукача планет HARPS. Пристрій знаходиться в обсерваторії Ла Сілья. Воно допомагає знаходити планети, відчуваючи їх тремтіння, яке викликає гравітаційний вплив.

На думку першовідкривачів, маса планети під назвою Ross 128 відрізняється від земної всього на третину. Про своє відкриття експерти розповіли в науковому виданні Astronomy & Astrophysics. За їх словами, це "планета з комфортними умовами".

Раніше стало відомо про величезній планеті, перевернула теорії астрономів. За їх словами, це "планета з комфортними умовами". Рік цього космічного тіла триває всього 2,6 днів, так як планета знаходиться дуже близько від свого світила.

Крім того, дослідники попередили про приближениипланеты Нібіру, у зв\'язку з чим "кінцем світу" може стати 19 листопада цього року.