Космічний монстр: вчені виявили небезпечну чорну діру на межі Сонячної системи

Опубликованно 15.06.2018 01:18

Космічний монстр: вчені виявили небезпечну чорну діру на межі Сонячної системи

Чорна діра, яка створює гравітаційні аномалії, здатна поглинути Сонячну систему разом з Землею.

Апокаліпсис по космічному сценарієм – це не тільки астероидные атаки, смертоносна планета Нібіру і захоплення Землі прибульцями. Астрономи виявили невелику чорну дірку на краю нашої Сонячної системи, яку раніше ніхто не помічав, повідомляє "Диалог.UA".

Фахівці пояснюють, що чорні діри невидимі для телескопа, проте несуть велику небезпека. Передбачити появу космічних монстрів і їхній вплив на матеріальні об\'єкти неможливо. Чорна діра здатна поглинути всю Сонячну систему разом з нашою планетою. При цьому немає шансів уникнути такого сценарію кінця світу. Дослідники стверджують, що на периферії системи вони простежують гравітаційні аномалії, з цієї причини в цій зоні і може перебувати чорна діра.

Так, в районі Пояса Койпера промінь світла раптово змінює траєкторію, починаючи рухатися по кривій, що є причиною різних суперечок і тлумачень серед астрономів і вчених. Враховуючи цей факт, фахівці прийшли до висновку, що саме в цьому місці знаходиться "космічний монстр", якому криється загроза для всієї Сонячної системи.

Раніше повідомлялося про те, що вчені вивели з зимової спячкиБольшой адронний коллайдер, запуск якого може спровокувати загрозу існування людської раси.

Нагадаємо, американський вчений Ітан Троубрідж повідомив секретну інформацію віконце світла.

Також уфології сообщилидату зустрічі людства з прибульцями.