Нові дослідження українців Антарктиді

Опубликованно 24.06.2018 07:30

Нові дослідження українців Антарктиді

Група українських дослідників відправиться в Антарктику для вивчення мікробів, фотоидентификации каталогів китів, а також для оновлення та продовження подібних каталогів для тюленів Веддела.

В кінці березня учасники антарктичної експедиції відбуваю на станцію "Академік Вернадський". Їх завдання - провести 5 нових досліджень, передає "Диалог.UA" .

Дослідники будуть фотоидентифицировать каталоги китів, а також оновлювати і продовжувати подібні каталоги для тюленів Веддела. Повідомляється, що цей процес дозволить не просто вивчити шляхи міграції китів і тюленів, а також посприяє розробці діючої програми по їх збереженню.

Крім цього, вчені вивчатимуть мікроби, які живуть у грунтах Антарктики, і їх засоби пристосування до навколишнього середовища. Також з залишків луски, шкіри та інших "екологічних ДНК" у воді будуть визначати склад живих організмів. Якщо визначити "генетичні сліди" всіх видів тварин, які були в воді останні три дні, то можна отримати більш точний список фауни Антарктики.

Інші два дослідження стосуються вивчення забруднення навколишнього середовища, а саме: вивчення утримання микропластика у воді і аналіз вмісту хімічних забруднювачів у тканинах риб і молюсків. Ці дані зможуть продемонструвати, з якою швидкістю відбувається забруднення між континентами. А може, навіть з\'являться нові доводи на користь скорочення в світі застосування хімікатів і пластику. Відомо, що в майбутньому вчені мають намір відновити дослідження в Південному океані і розвивати дослідження в Арктиці.

Раніше вчені Університету Огайо виявили в Антарктиді замаскированнуюпирамиду нацистів, яка служила центром дослідження НЛО.

Додамо, в НАСА продемонстрировалипрототип робота-кальмара, який буде шукати позаземні життя в підземних або підлідних океанах супутників Юпітера Ганимеды і Європи.

Також повідомлялося оболезни, яку виявили науковці при обстеженні 2000-річної єгипетської мумії.