Розкрита таємниця календаря інків: археологи виявили незвичайні кам\'яні конструкції – кадри

Опубликованно 07.08.2018 03:33

У Чилі під час розкопок археологи натрапили на незвичайні споруди з каменів астрономічного походження. Вчені вважають, що ці конструкції колись виконували функції календаря інків.

Експерти з\'ясували, як працював такий механізм, досліджуючи артефакти з пустелі Атакама. За словами фахівців, інки використовували колони довжиною 1,20 метра, щоб визначити час настання осіннього рівнодення або зимове сонцестояння. Ця гіпотеза підтверджується місцем знаходження споруд щодо сходу сонця, повідомляє "Диалог.UA" з посиланням на Znaj.ua.

Дослідників здивувала точність математичних розрахунків стародавньої цивілізації, які звели ці конструкції без особливих пристосувань. Однак вчених як і раніше хвилює питання: чому інки спорудили колонні саме в пустелі, а не біля своїх жител. Деякі дослідники стверджують, що Землю відвідували інопланетяни, які залишили нагадування про себе, з цієї причини важко встановити походження багатьох речей.

Раніше вчені розкрили таємницю 3700-летнейвавилонской скрижалі.

Також фахівці визначили возрастдревнего уральського ідола: знаменита знахідка виявилася давня єгипетських пірамід.

Нагадаємо, у центрі Києва під час ремонтних робіт виявили унікальний пам\'ятник архітектури XII-XVI століття. На Старокиївській горі будівельники виявили дерев\'яна споруда, залишки горна майстерні і рів, який ще в 1909 році зобразив археолог Вікентій Хвойка.