Фейковая планета Путіна виявилася космічним сміттям

Опубликованно 11.08.2018 06:27

Фейковая планета Путіна виявилася космічним сміттям

Венесуельський астроном Хуан Веласкез відкрив "новий космічний об\'єкт", якому дали ім\'я на честь "кращого друга" - лідера держави Мадуро. Але щастя виявилося недовгим.

Планета, відкрита астрономом з Венесуели Хуаном Веласкезом і названа на Володимира Путіна, виявилася космічним сміттям. Таку заяву зробив генеральний секретар Всесвітньої асоціації астрономів і космологів американець Деррік Маккейн, передає "Ділова столиця".

При цьому Маккейн назвав псевдооткрытие "дискредитацією наукового співтовариства", але заспокоїв свого венесуельського коллегуастронома – санкцій до нього застосовувати не будуть.

"Живучи вВенесуэле складно займатися спостереженнями за космічними тілами. В країні, де влада узурпована диктатором, немає сильних телескопів, здатних передавати детальне зображення. Це можна порівняти зі слабким зором людиною, який розрізняє тільки силуети людей і не розрізняє їх осіб", — сказав Маккейн.

Втім, навіть якщо б "космічний Путін" дійсно виявився небесним тілом, йому б все одно обрали яку-небудь іншу назву – в космосі політика не допускається.

Цікаво, що до "Путіна" Веласкез встиг "наоткрывать" ще два небесних тіла, яким також дав імена російських одіозних діячів. На його совісті планети, які переміщуються в космічному просторі під назвами "Ленін" і "Сталін". Є і вони згустками космічного сміття, поки невідомо.

Нагадаємо, опубліковано відео дивного об\'єкта, що пролетів над Сонцем. Конспірологи запевняють, що це смертоноснаяпланета Нубиру, загрозлива Землі.