Вчені вразили сенсацією: галактика, до якої 3 млрд світлових років, послала на Землю понад 70 сигналів

Опубликованно 02.11.2018 01:15

На цікаве відкриття вчені натрапили під час розшифровки 400 терабайт радіоінформації, отриманої з карликової галактики.

Вченим з Каліфорнійського університету в Берклі вдалося зловити відразу 72 необычныхсигнала. Вони виходили від маленької планети, яка розташована на відстані 3 млрд світлових років від Землі, передає "Диалог.UA".

Дані дослідження були проведені в рамках міжнародного проекту з пошуку позаземних цивілізацій (SETI).

Отриманий джерело сигналу у своєму роді унікальний. Він отримав позначення FRB 121102. Вчені кажуть, що цей сигнал систематично, на відміну від інших, подає швидкі радиовсплески такого роду.

Подібне явище вчені спостерігали в 2007 році, однак тільки через 11 років, до їх вивчення приступили більш ретельно.

Поки природа об\'єкта, від якого походять ці звуки, не зовсім ясна. За однією з версій дослідників, може посилати сигнали якась розумна позаземна субстанція.

Вчені також не виключають, що такі імпульси - результат витоку енергії з побудованих представниками позаземних цивілізацій потужних передавачів. Їх мета - здійснення міжзоряних космічних експедицій.

Сигнали, до слова сказати, виявили за допомогою радіотелескопу "Грін-Бенк" у штаті Західна Віргінія.

Раніше в Мережі з\'явилися кадрыкрушения НЛО в Антарктиді.

Нагадаємо, вчені изСШАблагодаря сигналами з космосу зробили сенсаційне відкриття.