У космосі виявили неймовірне явище "Летюча миша": НАСА приступили до вивчення відкриття - кадри

Опубликованно 29.11.2018 01:00

У космосі виявили неймовірне явище

Експерти з НАСА виявили в космосі явище "Летюча миша", яке відбувається із-за великої зірки. Дивно те, що "крила" більше, ніж наша Сонячна система в 200 разів. Люди, що захоплюються космосом, дуже зацікавилися цим явищем. Астрономи ж приступили до вивчення "Летючої миші".

Днями вчені з НАСА оприлюднила знімки з телескопа, які відобразили "Летючу мишу". Це явище темного силуету конічної форми, який виходить від зірки, що нагадує Сонце, передає видання "Диалог.UA" з посиланням на джерело LIGAnews.

Відзначається, що таке явище відбувається за зірки НВС 672. Астрономи говорять, що її світло здатний відбиватися від пилових шарів, каміння і навіть льодів, які оточують зірку. Таким чином вони утворюють красиві тіні, що нагадують своєю формою крила летючої миші.

У свою чергу астрономи сказали, що ці своєрідні "крила" у сотні разів більше, ніж наша Сонячна система. Експерти з НАСА все ще спостерігає за своїм відкриттям, щоб виявити нові явища. Однак у даний момент невідомо, вийшло у них знайти ще щось. Тим не менше це неймовірне явище не залишила байдужими тих, хто захоплюється космосом.

Нагадаємо, що сьогодні дізналися про можливості добувати паливо з Марса. Це допоможе майбутнім космічним мандрівникам. А в Арктиці знайшли неймовірний об\'єкт, який зумів зацікавити вчених.