Таємниці Всесвіту можуть бути скоро розкриті: вчені виявили дивний об\'єкт у космосі

Опубликованно 06.02.2019 11:05

У космосі було виявлено своєрідне газова хмара, у якого немає сторонніх домішок від зірок. Вчені говорять, що воно не піддавалося ніяким змінам з тих пір, як був створений цей світ.

Експертам вдалося виявити дивний об\'єкт, який допоможе дослідникам зрозуміти, якою була Всесвіт після Великого вибуху. Варто відзначити, що цей Великий вибух – причина появи нашого світу, передає видання "Диалог.UA" з посиланням на LIGAnews.

Зазначається, що відкриття зробила група астрономів з Австралії. У Технологічному університету Суінберна вони знайшли "викопне хмара" чистої матерії великих масштабів. При цьому воно знаходиться в дальньому районі видимої Всесвіту. Цікаво те, що вчені заявляють, ніби хмара зовсім не змінилося з самого початку створення нашого світу.

"Куди б не був спрямований наш погляд, ми бачили, що газ у Всесвіту завжди з домішкою відходів важких елементів від зірок, які вибухають. Це ж хмара, як нам здається, зовсім нетронуто навіть через півтора мільярди років. Такі факти говорять про те, що ця хмара є справжнім реліктом Великого вибуху. Якщо його вивчити детальніше, воно може дати відповіді на питання про Всесвіту", - повідомив провідний дослідник Фред Роберт.

Нагадаємо, сьогодні інша група дослідників-уфологів озвучила лякаючу гіпотезу про мертве Сонце і Нібіру. До цього ж астрономи відкрили нову планету в нашій Сонячній системі.