Колиска людства - Африка: вчені вбили незаперечним доказом

Опубликованно 15.11.2019 01:55

Колиска людства - Африка: вчені вбили незаперечним доказом

Все сучасне людство є вихідцем з Африканського континенту. Якщо раніше це обговорювалося на рівні гіпотези, то тепер вчені знайшли цьому незаперечні докази.

Африканський континент є колискою людства і місцем його тривалого існування протягом 70 тисяч років. До такого висновку прийшли австралійські вчені-генетики з Інституту медичних досліджень, сообщаетДиалог.UA, посилаючись наLenta.ru.

Передували такого висновку численні дослідження зразків крові сучасних людей. Таким чином, був складений великий каталог мітохондріальних геномів, які належать гаплогруппе L0. Ця гаплогруппа бере початок від останнього предка всіх людей по материнській лінії. Вчені зіставили 198 митохондриальныхгеномов з базою даних, що містить інформацію про ДНК гаплогрупи L0.

Загалом, якщо розтлумачити все це нормальним людським мовою, то вчені, порівнюючи зразки крові різних етнічних груп сучасних людей, прийшли до висновку, що всі вони мають великий ділянку загальною последовательностьюгенов. Так ось, це, в свою чергу, дозволило побудувати точну модель еволюційного древа людства. І виявилося, що в основі цього лежить дерева материнський набір генів, що йде корінням вглиб південної Африки.

Саме там, на південь від басейну річки Замбезі, і з'явилися перші представники Homo sapiens. Людський рід процвітав на території, що лежить від півночі Ботсвани до Намібії на заході і Зімбабве на сході. Період процвітання тривав близько 70 тисяч років. Однак після цього стався глобальний катаклізм. Вчені припускають, що це був зсув земної осі, який привів до зміни клімату на всій планеті. Колись родючі землі збідніли, і люди були змушені рушити з материнської землі в пошуках прожитку. Так людство розійшлося просторою по всій земній кулі, давши початок новим генетичним відгалуженням.

Нагадаємо, раніше ми писали, що через зловживання людей антибіотиками з'являється все большесупербактерий, стійких до всіх медичних препаратів. Виявилося, що бактерії мутують швидше, ніж вчені винаходять нові засоби боротьби з ними. З-за цього вже до середини нинішнього століття ці бактерії невразливі зможуть вбивати по 400 тисяч чоловік щорічно.